icon-cookies
Šioje svetainėje naudojame slapukus siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, analizuoti svetainės naudojimą ir optimizuoti naršymo patirtį. Spustelėję mygtuką „Sutinku“, jūs patvirtinate, kad sutinkate su visų slapukų naudojimu šioje svetainėje. Jei norite atšaukti arba pakeisti savo sutikimus, prašome apsilankyti slapukų valdymo puslapyje.

Integruota lietuvių kalbos pamoka II A, II B laikinosiose grupėse „Riterystės tema literatūroje“

Paskutinės dvi  šių mokslo metų lietuvių kalbos pamokos mūsų gimnazijos  dešimtokams buvo netradicinės. 

Jas galima įvardinti kaip literatūros kurso apibendrinimą bei refleksiją, o pati pamokų forma buvo išties ne sausa, akademinė, o itin žaisminga, kūrybiška. Apibendrindami riterinę literatūrą mokiniai  vaidino, dainavo,  pristatė kūrinių veikėjus ir lygino juos naudodami dvigubo burbulo metodą, atskleidė savo įžvalgas apie perskaitytas knygas. Pamokoje naudojamas personalizavimo metodas mokytojoms  leido kūrybiškai pateikti užduotis, o mokiniams – jas atlikti individualiai, savitai. Naudojami individualaus ir  grupinio darbo metodai suteikė kiekvienam mokiniui puikią saviraiškos galimybę. Pamokoje atsiskleidė visus mokslo metus ugdytos pažinimo, kūrybiškumo bei emocinės kompetencijos. Dalinamės įamžintomis šių pamokų akimirkomis.

Lietuvių kalbos mokytojos Ugnė ir Daiva

Nepamirškite padėkoti autoriui
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas