Informacija
Metodinė taryba – nuolat veikianti kolegiali savivaldos institucija, koordinuojanti gimnazijos metodinę veiklą ir jungianti metodinių grupių pirmininkus. Metodinę tarybą sudaro metodinės tarybos pirmininkas, sekretorius ir metodinių grupių pirmininkai, direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
Metodinės tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
Božena Milgevičienė | Biologijos mokytoja metodininkė, gamtamokslinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė | Pirmininkė | |
Vilija Vrubliauskienė | Gamtamokslinio (išskyrus informatiką), fizinio ir sveikatos ugdymo metodinės grupės pirmininkė, chemijos mokytoja metodininkė | Sekretorė | |
1 | Aušra Barkauskienė | Klasių auklėtojų metodinės grupės pirmininkė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė | Narė |
2 | Renata Boguško | Visuomeninio ugdymo metodinės grupės pirmininkė, geografijos mokytoja ekspertė | Narė |
3 | Diana Dubasienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Narė |
4 | Inga Griškevičienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Narė |
5 | Danguolė Kaušpėdienė | Fizinio – technologinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė, fizinio ugdymo vyresnioji mokytoja | Narė |
6 | Raimund Kovalkov | Dorinio, meninio ir technologinio ugdymo metodinės grupės pirmininkas, technologijų vyresnysis mokytojas | Narys |
7 | Vaida Liubertienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Narė |
8 | Jūratė Michnevičienė | Priešmokyklinio ir pradinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė, pradinio ugdymo mokytoja metodininkė | Narė |
9 | Laima Motėjūnienė | Lietuvių kalbos ir literatūros metodinės grupės pirmininkė, lietuvių kalbos ir literatūros vyresnioji mokytoja | Narė |
10 | Sebastian Poliakevič | Užsienio kalbų metodinės grupės pirmininkas, anglų kalbos vyresnysis mokytojas | Narys |
11 | Agnė Povilaitienė | Matematikos ir informatikos metodinės grupės pirmininkė, matematikos mokytoja metodininkė | Narė |
Metodinė tarybos funkcijos
- Koordinuoja gimnazijoje veikiančių metodinių grupių veiklą, telkdama mokytojus ugdymo dermei, tęstinumui ir kokybei užtikrinti.
- Nagrinėja mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato prioritetus.
- Koordinuoja ilgalaikių teminių planų, pasirenkamųjų dalykų ir dalykų modulių programų rengimą.
- Teikia siūlymus dėl ugdymo turinio planavimo, ugdymo proceso aprūpinimo, ugdymo kokybės gerinimo ir inovacijų diegimo.
- Prireikus vertina mokytojų metodinius darbus, mokymo priemones, praktinę veiklą.
- Inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su kitomis švietimo institucijomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kt.
Pamokų laikas