Istorija
Vilniaus Salininkų gimnazijos ištakos siekia XX a. pradžią – istoriniuose šaltiniuose randama informacijos, kad mokykla Salininkuose (pradinė mokykla) buvo įsteigta 1920 metais, o 1940 metais Salininkų pradinė mokykla buvo įtraukta į Vilniaus apskrities pradžios mokyklų sąrašą. Nuo 1957 m. Salininkų mokykloje įsteigtos klasės lietuvių dėstomąja kalba – nuo tada mokykla tapo dvikalbė. 1976 metais aštuonmetė mokykla tapo vidurine ir persikėlė į naują pastatą, kur mokomasi ir šiandien. Nuo 1988 metų Salininkų mokykla tapo trikalbe – buvo dėstoma lietuvių, rusų ir lenkų kalbomis. 2012 m. Vilniaus Salininkų vidurinei mokyklai suteiktas gimnazijos statusas.
Vilniaus Salininkų gimnazija yra miesto pakraščio mokykla, įsikūrusi vaizdingame mikrorajone, augmenijos apsuptyje ir tvenkinių kaimynystėje. 2023-2024 m. m. gimnazijoje ugdosi 581 ugdytinis, dirba 94 darbuotojai (iš jų 56 pedagoginiai darbuotojai). Neretai mūsų ugdytiniai yra ne pirmoji karta, besimokanti mūsų mokykloje, nes šią mokyklą baigė jų tėvai, o kartais ir seneliai. Tą laikome savo stiprybe ir pasitikėjimo ženklu. Gimnazijos infrastruktūra nėra patraukli – tik sąlyginai nedidelė pastato ir teritorijos dalis yra atnaujinta, tačiau stengiamės dirbti taip, kad besimokantiems ir dirbantiems čia būtų gera. Stipriosiomis gimnazijos veiklos sritimis laikome saugumą, platų pažintinių veiklų spektrą, aktyvią neformaliojo švietimo veiklą, aukštus pasiekimus sporto ir meno srityse, projektinę veiklą. Projektinė veikla leidžia plėsti ugdymo turinį, įvairinti ugdymo procesą, ugdomi mokymosi ir naujovių taikymo, informaciniai ir technologiniai, užsienio kalbų gebėjimai.
Gimnazijos, kaip modernios, atviros naujovėms, informacijai ir nuolatinei kaitai ugdymo įstaigos, kurioje nuolat mokosi ne tik mokiniai, bet ir mokytojai, teikiančiai kokybišką ugdymą, besivadovaujančiai Geros mokyklos principais, misiją įgyvendina kvalifikuota pedagogų ir pagalbos mokiniui specialistų komanda. Orientuodamiesi į lygių galimybių sudarymą, įvairių gebėjimų mokinių ugdymą, geresnės ugdymo kokybės užtikrinimą, pedagogai ugdo išsilavinusį, dorą, kritiškai mąstantį pilietį, gebantį praktiškai pritaikyti žinias, tapti globalios besimokančias visuomenės dalimi, tuo pačiu išlaikant tautinę Lietuvos piliečio savimonę.