Metodinė taryba

Informacija

Metodinė taryba – nuolat veikianti kolegiali savivaldos institucija, koordinuojanti gimnazijos metodinę veiklą ir jungianti metodinių grupių pirmininkus. Metodinę tarybą sudaro metodinės tarybos pirmininkas, sekretorius ir metodinių grupių pirmininkai, direktoriaus pavaduotojas ugdymui.

Metodinės tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.

 

Eil. Nr. Vardas, pavardė Pareigos įstaigoje Pareigos taryboje
  Božena Milgevičienė Biologijos mokytoja metodininkė, gamtamokslinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė Pirmininkė
  Vilija Vrubliauskienė Gamtamokslinio (išskyrus informatiką), fizinio ir sveikatos ugdymo metodinės grupės pirmininkė, chemijos mokytoja metodininkė Sekretorė
1 Aušra Barkauskienė Klasių auklėtojų metodinės grupės pirmininkė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė Narė
2 Renata Boguško Visuomeninio ugdymo metodinės grupės pirmininkė, geografijos mokytoja ekspertė Narė
3 Diana Dubasienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Narė
4 Inga Griškevičienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Narė
5 Danguolė Kaušpėdienė Fizinio – technologinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė, fizinio ugdymo vyresnioji mokytoja Narė
6 Raimund Kovalkov Dorinio, meninio ir technologinio ugdymo metodinės grupės pirmininkas, technologijų vyresnysis mokytojas Narys
7 Vaida Liubertienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Narė
8 Jūratė Michnevičienė Priešmokyklinio ir pradinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė, pradinio ugdymo mokytoja metodininkė Narė
9 Laima Motėjūnienė Lietuvių kalbos ir literatūros metodinės grupės pirmininkė, lietuvių kalbos ir literatūros vyresnioji mokytoja Narė
10 Sebastian Poliakevič Užsienio kalbų metodinės grupės pirmininkas, anglų kalbos vyresnysis mokytojas Narys
11 Agnė Povilaitienė Matematikos ir informatikos metodinės grupės pirmininkė, matematikos mokytoja metodininkė Narė

 

Metodinė tarybos funkcijos

  • Koordinuoja gimnazijoje veikiančių metodinių grupių veiklą, telkdama mokytojus ugdymo dermei, tęstinumui ir kokybei užtikrinti.
  • Nagrinėja mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato prioritetus.
  • Koordinuoja ilgalaikių teminių planų, pasirenkamųjų dalykų ir dalykų modulių programų rengimą.
  • Teikia siūlymus dėl ugdymo turinio planavimo, ugdymo proceso aprūpinimo, ugdymo kokybės gerinimo ir inovacijų diegimo.
  • Prireikus vertina mokytojų metodinius darbus, mokymo priemones, praktinę veiklą.
  • Inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su kitomis švietimo institucijomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kt.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
4. 11.00 – 11.45
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.55 – 10.40
  • 4. 11.00 – 11.45
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 12.55 – 13.40
  • 7. 13.50 – 14.35
  • 8. 14.45 – 15.30